Prime imagini pentru MG 7, noul flagship al brandului chinez care vrea să-și extindă gama deja mare (acasă) cu un model high-end.
O REVENIRE ÎN FORȚĂ – Renăscut între 2007 și 2008 sub aripa chinezească SAIC Motor, MG a revenit și în Italia în urmă cu câțiva ani, concentrându-se pe o gamă complet nouă formată din SUV-uri hibride și crossover-uri și electrice. Pentru a provoca concurența și a câștiga cotă de piață în Bătrânul Continent, brandul chino-britanic oferă un mix orientat spre calitate decentă a construcției și prețuri competitive. În Italia, MG este prezent cu patru modele: MG ZS, disponibil și cu motor electric, hibridul plug-in MG EHS , MG-ul electric Marvel R și MG5, iar în toamnă va întări oferta cu un al cincilea model, MG4, o mașină compactă nouă cu motor electric, care poate fi deja comandată în țara noastră.
NU DOAR ELECTRIC – Cu unul dintre giganții auto chinezi în spate, MG are ambiții înalte. Planul de relansare include și o familie de modele high-end, primul dintre care, MG7, va fi lansat în China în câteva zile. În comun cu strămoșul MG 7 derivat din Rover 75 și produs între 1998 și 2005, există doar numele: cel nou, de fapt, este o mașină concepută pornind de la o coală goală de hârtie care, în gama chineză a mărcii, va fi pozitionat cu o treapta mai sus decat MG5 si MG6. Ce mașină este, atunci? Dintr-un sedan premium de aproximativ 488 cm lungime , caracterizat printr-o linie fastback elegantă și îndrăzneață (o comparație estetică cu Audi A7 cu siguranță nu este exagerată) și oferit exclusiv cu motoare cu ardere internă. O sosire ipotetică a lui MG7 în Europa și Italia nu ar fi citată de nicio casă de pariuri din lume, dar mașina rămâne totuși foarte interesantă, întrucât constituie un exemplu perfect al modului în care, sub presiunea SAIC Motor, glorioasa marcă britanică este lucrând, de asemenea, pentru a construi o nouă credibilitate în China în sectorul auto de vârf.
O LINIE CARE NU TRECE NEOBSERVATĂ – Printre punctele forte ale noului MG 7 se numără cu siguranță și stilul. Mașina este joasă și zveltă, cu o față agresivă, „marcată” de faruri subțiri cu LED-uri și făcută și mai importantă de o grilă frontală impunătoare, care seamănă mult cu cea a prototipului MG Cyberster dezvăluit în aprilie 2021 la Paris. Nici partea B nu trece neobservată, împodobită cu o semnătură luminoasă cu LED care se extinde pe toată lățimea oglinzii din coadă și un indiciu de spoiler cu coadă de rață. De mare impact sunt și cele două perechi de tunuri care ies în partea inferioară a barei de protecție spate, parcă pentru a sublinia, oarecum în contrast cu producția normală a companiei, prezența unor motoare puternice cu ardere internă.
CE ȘTIM DESPRE MOTORE – Deocamdată compania nu a dezvăluit multe detalii tehnice despre noul MG 7. Potrivit primelor zvonuri, mașina va fi propulsată inițial de un motor 2.0 turbo pe benzină, dar se vorbește și despre o versiune cu cutie automată ZF cu 9 trepte, cu o putere de puțin peste 250 CP și un cuplu maxim de 405. Nm Se pare că gama va include și o variantă mai puțin puternică, propulsată de același 1.5 turbo cu 183 CP și 300 Nm de cuplu ca și sora sa mai mică, MG6. Motoarele hibrid plug-in noi și mai puternice ar trebui să apară pe la jumătatea anului viitor.
0 Comments