Lista motivelor care justifică achiziționarea unei dube sau a unei dube pentru familii este lungă atunci când întreaga familie călătorește. Dar mult spațiu și confort costă și mulți bani. Vă prezentăm cinci autoutilitare ieftine care nu par deloc scumpe.
Care este cea mai ieftină dubă de familie?
Dacia folosește tehnologia companiei-mamă Renault și creează astfel alternative acceptabile pentru genți mai mici. Este si cazul Dacia Lodgy . Față de concurență, însă, Dacia este de multe ori încă în frunte.
Versiunea de bază a camionetei compacte, aflată în producție din 2012, este disponibilă la prețul de 18.390,00 euro . Și din 2019 este disponibil și cu motoare actualizate. Există o singură motorină din care să alegi, dar nu e deloc rău. 115 CP și un consum mixt între 4,2 și 4,4 litri sunt foarte respectabile. Dacă optezi pentru un motor pe benzină, va trebui să trăiești cu clasa de eficiență C. Lodgy atinge o viteză maximă de 194 km/h și accelerează de la 0 la 100 în 9,3 secunde.
Desigur, alegerea materialelor este oarecum afectată de preț. Interiorul este dominat de plastic dur și nici din exterior aspectul Dacia nu este neapărat renumit pentru stilul său. Variabilitatea este mai importantă decât designul iconic: locurile din spate ale lui Dacia Lodgy, de exemplu, pot fi demontate și transformate asimetric, caroseria este ușor ridicată, iar plafonul se înclină doar discret în jos în spate. În acest fel, pasagerii din spate au același spațiu pentru cap ca și cei din față.
Spațiul portbagajului este decent, mai ales în versiunea cu 5 locuri, care oferă un spațiu de încărcare respectabil de 827 de litri . Cei care vor un Lodgy cu 7 locuri vor trebui să renunțe la o mare parte din volumul de încărcare, care în versiunea pentru familii numeroase se reduce la 207 litri, egal cu cel al unei mașini sport: nu tocmai potrivit pentru o familie. vacanță, dar totuși suficient pentru o săptămână de cumpărături la supermarket.
Sunt disponibile și dube cu 7 locuri la un preț rezonabil?
Dacă aveți nevoie de spațiu pentru mai mult de doi sau trei copii, vă veți găsi rapid în segmentul de rulote cu prețuri mari. VW California , în toate variantele lor, se adună de ani de zile în fața școlilor și grădinițelor, dar necesită și o cheltuială suplimentară la portofel. Vestea bună este că chiar și 7 locuri sunt accesibile, așa cum demonstrează furgonetele de familie cu acoperiș înalt, cum ar fi Toyota Proace City Verso Shuttle. Versiunea turbo pe benzină de 1,2 litri cu 110 CP este disponibilă pentru 24.750 de euro. Dacă preferați o versiune diesel, plătiți 26.370 €.
Pe de altă parte, în interior se simte o senzație de spațiu infinit: mai ales în față, senzația de spațiu este foarte generoasă, iar locurile din spate sunt și ele destul de aerisite. Scaunul șoferului oferă suficient spațiu pentru picioare pentru persoane de până la doi metri înălțime , în timp ce bancheta din spate oferă suficient spațiu pentru pasagerii cu o înălțime de până la 1,85 metri. În ceea ce privește spațiul, Proace City Verso se descurcă chiar mai bine: nici măcar giganții de doi metri nu vor intra în contact cu pavilionul.
Chiar și cu 7 locuri , mașina japoneză oferă mult spațiu în portbagaj : 2.693 litri, inclusiv zona scaunelor. În ciuda spațiului generos, mașina Toyota cu acoperiș înalt cu supranumita „Oraș” este încă destul de manevrabilă în oraș, chiar dacă lățimea de 1,85 metri este abia mai mică decât dimensiunea unei rulote. Independența fără compromis față de gemenii identici ai PSA, Peugeot Rifter, Opel Combo sau Citroen Berlingo , nu era în fruntea listei atunci când a fost dezvoltat Proace City Verso, dar cel puțin partea din față a japonezului arată cea mai elegantă dintre toate cele patru versiuni.
Unde sunt amplasate ușile glisante?
Probabil cea mai lată ușă glisantă dintre furgonetele de familie: Renault Kangoo.
Nu există (aproape) nimic care să nu se potrivească aici: conform producătorului, Renault Kangoo are cea mai largă deschidere pentru uși culisante de pe piață. Chiar și în varianta de bază, pentru care clientul plătește 24.450 de euro. Adolescenții cu rucsacuri sau bunicii cu plimbări pot intra și ieși cu ușurință din deschiderea de 1,45 m fără să se blocheze. Cum funcționează? La proiectarea lui Kangoo, producătorul francez a renunțat cu îndrăzneală la stâlpul B Cu toate acestea, clienții Renault nu trebuie să facă compromisuri în ceea ce privește stabilitatea și siguranță: întărituri sunt integrate atât în ușile culisante, cât și în ușile pasagerilor pentru a oferi protecție în caz de impact lateral.
Renault Kangoo se caracterizează și prin confort ridicat al scaunului și ergonomie bine gândită: pe lângă reglarea înălțimii și adâncimii, scaunul șoferului este echipat cu suport lombar reglabil pe înălțime și adâncime. Spațiul din față este remarcabil, spațiul pentru picioare pe scaunul șoferului este suficient pentru persoane de până la 1,95 metri, spațiul pentru cap – în termeni pur teoretici – și pentru persoane cu înălțimea de până la 2,50 metri.
Capacitatea portbagajului Renault Kangoo variază de la 519 la 2.031 litri. Volumul maxim de încărcare atunci când este încărcat complet până pe acoperiș este de 3.500 de litri, datorită înălțimii interioare a compartimentului de încărcare de 1,11 metri. Capacitatea rezervorului Kangoo este și ea surprinzătoare: la 54 de litri, mașina franceză are o cantitate decentă de combustibil. Mai ales la motoarele diesel economice, cantitatea de combustibil este considerabilă.
Când vine vorba de design interior, cea mai recentă versiune a lui Kangoo a făcut un pas înainte și s-a îndepărtat de farmecul vehiculelor comerciale. Fata de modelul anterior, cabina are un aspect mult mai rafinat. Elementele din lemn sau aluminiu înfrumusețează tabloul de bord și disting Kangoo de aspectul din plastic dur la care clienții se așteaptă adesea în segmentul de mașini cu acoperiș înalt.
Ce dubă funcționează cu electricitate?
Complet electric și practic: Opel extinde gama de propulsie a Combo de generația a cincea cu un motor electric de 100 kW. Viteza maximă este de 135 km/h. Potrivit producătorului, Opel Combo e-life poate parcurge până la 280 de kilometri doar cu energie electrică. Opel nu oferă alte variante de motorizare pentru e-life. Cu toate acestea, cu 136 CP și o accelerație care duce mașina de la 0 la 100 km/h în 11,7 secunde, este încă bine deservită în segmentul furgonetelor de familie.
Atenție la spoilere: în segmentul furgonetelor, se caută încă unități electrice cu adevărat accesibile. Cu un preț de pornire de 38.850 de euro, Opel Combo este în continuare semnificativ mai ieftin decât concurenții săi, precum ProAce City Verso Electric, Peugot e- Traveler sau Citro.
Un alt avantaj este timpul scurt de încărcare : bateria litiu-ion de 50 kWh trebuie încărcată la 80% în aproximativ 30 de minute. Deoarece acumulatorul este găzduit în podea, Opel Combo-e Life are, de asemenea, o bună ținută de drum. Lungimea standard a modelului este de 4,4 metri. Dacă aveți nevoie de mai mult spațiu, puteți comanda varianta „XL”, lungime de 4,8 metri. Cu toate acestea, lungimea mai mare duce, de asemenea, la o autonomie mai scurtă a acționării electrice.
Clientul poate alege între patru variante de echipament . Echipamentul standard include avertizarea de părăsire a benzii de rulare, recunoașterea semnelor rutiere, controlul climatizării și detectarea somnolenței. Versiunea „Edition” adaugă sistemul de asistență la parcare spate, controlul climatizării, telecomandă pe volan și controlul vitezei de croazieră. În versiunea „Elegance”, Opel Combo-e-Life este echipat cu uși glisante pe ambele părți, o lunetă cu deschidere separată, un volan din piele, lumini de zi cu LED și jante din aliaj de 16 inchi. Modelul de vârf Ultimate vine cu asistență la parcare față și spate, o cameră de marșarier, climatizare automată cu două zone și jante din aliaj de 17 inchi.
Concluzie
Dacă ești dispus să te îndepărtezi de liderii de piață VW Touran și Mercedes Clasa B, poți găsi o dubiță la mai puțin de 25.000 de euro, dar nu trebuie să renunți la caracteristici familiare importante precum ușile glisante sau al treilea rând. de scaune. În funcție de câte compromisuri doriți să faceți în ceea ce privește designul, alegerea materialelor și motorizării, cea mai ieftină dubă din segmentul de mașini noi este deja disponibilă la mai puțin de 20.000 de euro. Un bun folosit pleacă de la aproximativ 10.000 de euro. Și chiar și iubitorii de electricitate pot găsi ceea ce își doresc pentru mai puțin de 30.000 de euro.
0 Comments